Go Back   Azure Breeze > Members List

diana diana is offline

Queen

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 19
  1. diana
    08-11-2011 04:21 AM
    diana
    IDK I FORGOT HOW TO BE GOOD AT RO. it's been almost a year :(
  2. Charlie
    08-11-2011 04:19 AM
    Charlie
    okay u should text me instead im getting off the computer!
  3. Charlie
    08-11-2011 04:15 AM
    Charlie
    You're coming back. It's not a maybe. Stop lying to yourself. You just said the forbidden addicting inevitable words. It's done. The deal is sealed. Diana COMEBACK TBA. This is like kpop come back.

    You better bug me. Should I just download it, make a copy and give it to you when we hang out and be fo srs ro nerds. Wow -_____-
  4. Charlie
    08-11-2011 04:09 AM
    Charlie
    LOL! I miss it tooo! Our crazy hyper sleepy but very fun Bios <3! Tooo bad that is impossible to do now or I would be grabbing your ass back to do it so you can 150 and quit or stay <3!
  5. Charlie
    08-11-2011 04:02 AM
    Charlie
    Ohhh! From Irvine? That's like even closer to me! Well maybe we can plan it out sometime. I look forward to it !!

    AB's doing good! We're going strong still. We hit 56/56 attendance the other day for WoE! We had to use a 2nd Guild since we had 16 more on top of that 56/56! Lol, we have our econ that we've been holding for 50+ Days under our name.
  6. diana
    08-11-2011 03:59 AM
    diana
    YEAHH a reason for you to be my friend
  7. Charlie
    08-11-2011 03:58 AM
    Charlie
    I laughed so hard when you said "IF" we hang out we can be friends. HAHAHAHAAHAHA.
  8. Charlie
    08-11-2011 03:51 AM
    Charlie
    Really? How long have you been in SD? Does that mean we can be Facebook Friendz soon when I see you!? Cause you know, Facebook makes friends official. ROFL Im joking. So yeah! How is SD treating you !?!
  9. Charlie
    08-11-2011 03:44 AM
    Charlie
    You do!? How is it? Why haven't you stalked/visited me yet so we can go on our e-date! I mean -e HAHAHA... wtf am I saying!
  10. Charlie
    08-11-2011 03:42 AM
    Charlie
    The 714-486-715X one. Yep!!!!

About Me

  • About diana
    Guild
    i quit
  • Signature
    SEXDRUGSDUBSTEP
    SELLING KAWAII NAMES $10/EA

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 10-20-2011 11:34 PM
  • Join Date: 05-03-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

All times are GMT -5. The time now is 04:08 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.